Sider

onsdag den 17. juni 2015

Sommerkort

....i hvert fald hvad angår farverne...
Trænger vi ikke alle snart til noget sol, varme og sommer?
Jeg har ladet mig inspirere af glade farver der minder mig om sommer og italiensk is :)))
Jeg har brugt papir fra Our Country Christmas, Turquoise Hills, Vintage Venture og Huntington Garden, samt bagsiden af et tag-ark. 
Til de øverste lag har jeg brugt ovale dies med perforering, mener de er fra Dienamics.
Lige nu er det danske vejr "paraplyvejr"..! Wycinanka paraplyen har fået lidt sølv glassglitter fra Riddersholm Design. 
Jeg håber i blev inspireret til at lave lidt kort, nu hvor det er "scrappevejr".
*Jette*


4 kommentarer:

  1. Lækkert kort i flotte farver. Paraplyen er da ret fantastisk. Her i Fredensborg er det "kun" blæsende og ingen sol- lige nu altså.

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen så fint i både farver og design. Og ja,- det minder da lidt om lækre italienske is...mums :o).
    Det regner også i Herning, hvor temperaturen også kun siger 12 grader...brrr!
    God onsdag herfra, Anette

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot og sikke lækre sommerfarver, du har brugt her. Det lugter da lidt af sommer i hvert fald, og smukt er det bestemt.

    SvarSlet