Sider

torsdag den 5. november 2015

"BARN MARKET" BIRTHDAY CARD

I dag vil jeg vise jer mit 1. kort her hos Riddersholm Design.
Pr. 01.11. er jeg blevet en del af Connies dygtige og inspirerende Design Team.

Jeg ser frem til at arbejde i teamet og til at vise jer mine kreationer.

Jeg hedder Anne-Mette Fredberg Pedersen. Jeg er 42 år og bor i en lille vestjysk landsby nær Holstebro sammen med min familie bestående af min mand og vores tre sønner.
Jeg er uddannet sygeplejerske, men i 2007 valgte jeg at forlade sygeplejen for at arbejde i vores eget Smede- og VVS firma.
Jeg har altid været kreativ og har afprøvet et hav af forskellige hobbies, men da jeg for ca. 7 år siden af min veninde blev introduceret for Scrapbooking, var jeg solgt. Siden har det været min passion at arbejde med papir, når tiden tillader det.
Jeg laver primært kort men også minialbums, æsker og diverse pynt, og jeg arbejder indenfor forskellige stilarter.

Jeg håber, jeg kan inspirere jer, når jeg i fremtiden viser mine projekter her på Riddersholm Designs blog. Jeg er vild med Connies brand med de smukkeste Design Papir serier.
I kan også følge mig på min blog:

Jeg har som sagt lavet dette kort med designpapir fra Barn Market serien.
Jeg har brugt klar groft Glass glitter på kanten af doilien samt de to tags.
Der er brugt Ink it blomster, der har fået et lag glitter med Wink of Stella.
Fuglehuset er en gipsfigur støbt i silikone form.


























Det lille gips fuglehus har fået sværtet kanterne og et lag Wink of Stella, der giver den fineste glitrende overflade. Reden og den ene sommerfugl på tags'ene har fået et lag groft glass glitter.




















Tak fordi I kiggede med, og husk at Riddersholm Design er at finde på dette års SCRAP-A-MANIA i weekenden den 14. og 15. november.

Mange Scrap-hilsner
Anne-Mette








2 kommentarer:

  1. WOW velkommen her også Anne Mette, dejligt at se dit smukke arbejde her også. Dit kort idag er bare fantastisk smukt som alt du laver.

    SvarSlet